Eksploatacja i zużycie wtryskiwaczy
W większości nowoczesnych samochodów z silnikami diesla oraz benzynowych turbodoładowanych wtryskiwacze podają paliwo pod ogromnym ciśnieniem rzędu 1600-1800 bar.
Coraz bardziej wydajne - szybsze i z większym ciśnieniem - układy wtryskowe pozwalają producentom samochodów na osiąganie coraz większych mocy silnika z tej samej pojemności oraz obniżanie zużycie paliwa.
Konsekwencją takiego działania jest coraz krótszy czas "życia" wtryskiwacza - często już po 150 tyś km wymagają wymiany lub regeneracji.
Demontaż wtryskiwaczy
Wielokrotnie zdaża się, że demontaż wtryskiwacza przy pomocy tradycyjnych narzędzi jest niemożliwy lub ryzykowny. Z powodu panujących temperatur i ciśnienia wtryskiwacze ulegają zapieczeniu.
Nasz warsztat dysponuje specjalistycznymi narzędziami do demontażu zapieczonych wtryskiwaczy w silnikach diesla (TDI/CDI/HDI...) oraz benzynowych (THP). Przy ich użyciu w sposób szybki i bezpieczny demontujemy zapieczone wtryskiwacze bez konieczności rozbierania silnika.